من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

شدم مثل قدیما...

زرت زرت وبلاگم رو چک می کنم ... وبلاگ بچه ها رو چک می کنم مبادا پستی 

گذاشته باشن و من ندیده باشم...

ااااا... راستی... پیراهن مشکی خریدماااااااااا

بزارید عکسشو بزارم... یه پیراهن ساده مشکی.. داشتما.. ولی استیناش و قسمتی از یقه اش گیپور بود منم یه پیراهن ساده مشکی استین بلند ساده می خواستم.. این همونیه که من می خوام.. پایینش هم یه قسمت حریر داره که از اون سادگی بیش از حد درش میاره.. خیلی عالی 

تازه میشه یه عالمه باهاش کار انجام داد.. میشه بهش کمربند اضافه کرد و تبدیلش کرد به یه پیراهن مجلسی.. حالا این یه پیراهن مراسم عاشوراس..

اینم از پیراهنم...اینجا را کلیک کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
سیندی پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 23:57

چه ارزون خریدی

هفتادو پنح تو تخیلاتمم نمیگنجه 82446

اره اتفاقا خودمم خیلی تعجب کردم.. خودم تا دویست گذاشته بودم که بخرم.... تازه یه لباس مجلسی دیدم با کلی تخفیف زده بود 199 تومن.. البته مناسب این مجلس نبود ولی قشنگ بود.. پول برسه.. مجلس برسه بریم بخریم..

سیندی پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 09:48

مبارکت باشه قشنگه

متشکرم...

کیانا پنج‌شنبه 6 مهر 1396 ساعت 08:06

مبارکا باشه. با شادی و خوشی بپوشی. بالاخره چند گرفتی. منم دلم مونده پی مانتو شلوار ورزشی

اصولا همیشه تک سایز گیر من میاد 75 گرفتم... خیلی راحت و بی دردسر...
حالا من تو فضای ازاد نمیرم که مانتو ورزشی بخوام ولی شلوار و تاپ می خواددلم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.