من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

راستش را بگویم؟

امروز خوشحالم... بسیار خوشحال.. ناهار رو قراره ابگوشت بزارم و ظرفهای صبحانه هنوز نشسته باقی موندن..ولی من خوشحالم.. کمی گلو درد دارم ولی خوشحالم..

دیگه چی؟ اهان... علاقه بس عجیببی به گل و گیاه کاری پیدا کردم.. همه اش دارم از شمعدانی و گل گندمی و جیگ پیگهای خونه قلمه می گیرم و می کارم.. دلم گلدونهای تازه می خواد... سنبلم داره درمیاد... و گل لاله ام... جیگرشون رو برم الهی... گلدونهای تازه می خوام برم بخرم.. کلی سطل تو خونه داریم که می خوام اونا رو رنگ کنم و توشون گل بکارم... خودم رنگی پنگی به خونه ام اضافه می کنم.. فقط باید تو گوگل یه سرچی کنم ببینم چیا پیدا میشه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهارخانم جمعه 29 دی 1396 ساعت 13:17

ته سطلارو سوراخ کن حتما که آب اضافه خارج بشه

بله بله..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.