من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

خب من...

الان یه مدتی هست که دنبال ابرسان خوب برای پوست صورتم می گردم.. اصولا تا اطلاع ثانوی از کرمهای اوریفلیم کشیدم بیرون و در عوض کردم تو کرمهای ایوروشه.. یادم هست زمانی خانم نورثی بود اینجا و اون دیگه مشتری پروپا قرص ایوروشه بود.. اصلا اولش اسم این برند رو ما از زبون اون شنیدیم.. برند گرونی هم هست ولی بعضی از کرمهاش قیمتش مناسبه.. می کنیم تو اونا و از اوناش می خریم... والا...

نزدیک خونه مون یه لوازم ارایشی باز کرده که شدیدا رفتم تو نخش... نمی دونم چرا دوست دارم برم ازش خرید کنم ... منی که شاید ده هزار سال پیش رفتم لوازم ارایشی و خرید کردم... قسم خوردم دیگه سایه نخرم.. همون یه دونه سایه ای که صبا از امریکا برام اورده کافیه... رژ گونه ها که دارم و برای هزار سالم کافیه... فقط یه کرم پودر خوب می خوام و بعدش دیگه بخرم فقط رژ می خرم و لاک.. یه زمانی من خداوند رژ و لاک بودم.. چی شد واقعا اون روزا؟؟

ساناز دوستم حامله اس... حتی تو خبر دادنش هم نیش زد... خواستم جوابش رو بدم که گفتم ولش کن... یه طوری میشه گناهش رو می ندازه گردن من..

دلم چیزکیک می خواد.. دلم قالب های رنگ و وارنگ کیک می خواد... دلم کلی چیز می خواد...

یه فکرهایی تو سرمه... دعا کنین بشه.. فقط دعا کنین..

نظرات 3 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 18:41 http://dreamsinreal.blogsky.com

حالا چرا دوستت تو خبر حاملگی بهت نیش زد? خب حاملگی چیزیه که برا خیلیا اتفاق افتاده..استعداد خاصی نیس که...
ان شاءالله موفق بشی

اون کلا عادتش نیش زدنه.. ربطی به حاملگیش نداره

سیندی دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 16:41

اکتی پور بخر

ااااا... چه شکلیه؟ چه جوریه؟

بهارخانم یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 14:54

وایی منم یه مرطوب کننده درست وحسابی برای صورت همیشه کویریم می خوام
یه چیزی که پوست و سنگین نکنه ، تیره نکنه
چندتا مارک استفاده کردم ولی راضی نبودم همچنان کرم بچه ایروکس می زنم تا یه چیز خوب با قیمت مناسب پیدا شه.

منم یه جیزی می خوام که پوستمو از اینی که هست چرب نکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.