من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

من یک دابای هستم

یک دابای می ماند

شماره بندی

1. اقا، سیندی اومد گفت چرا اینهمه حرص پول می زنی؟ دیدم راس می گی.. من همه اش دارم می گم پول پول پول... حالا دارما... نداریم نیست ولی این حرص پول در من تموم نمیشه.. مدام بیشتر می خواد..

2. در پست قبلی قصد نیست... قسط است..

3. در راستای اینکه می خواهیم راحت خرج کنیم رفتم برای خودم سوتین خریدم.. از اونجایی که چشم من در تشخیص سایز به موش کور میگه زکی برو تو لونه ات... اومدم خونه دیدم دوتاشم کوچیکه.. هیچی دیگه.. باید فردا ببرم عوض کنم..

4. یه کلمه می گم تا تهش رو بخون Fuck the bank

5. یه خانم کرو لال دیدم تو مغازه.. بعد داشتم به سوتین ها دست می زدم اومد باهام حرف بزنه دستم رو گرفت.. بعد یهو گفت چرا انقدر سردی؟ بعد کلا تا اخر دستامو تو دستاش گرفته بود که گرم بشن... هی می گفت اهن بخور... گرم شدی؟ 

6. حالا من کل جایی که تو زمستون سرد می شه عبارتند از دستام از مچ تا نوک انگشتان... و نوک بینیم... بقیه تنم ازشون اتیش می زنه بیرون...

7.می نویسم که یادم بمونه.. حرص پول نمی زنیم دیگه... به هیچ عنوان..

8. دلم می خواد یه کار عجیب غریب بکنم..

9. در راستای یافتن یک دوست پسر و اینکه پیشنهاد دادن وقتی از یکی خوشت اومد مستقیم به چشماش نگاه کن طرف خودش می فهمه.. از کلاس که برمی گشتم یک انسان بی نهایت خوشتیپ و خوش هیکل رو دیدم/// بعد یهو چشم خورد تو چشمش... اونم زل زده بود به من.. سنش هم احتمالا به سنم می خورد.. بالای سی و پنج می زد.. والا ترسیدم.. گفتم یهو زن و بچه دار درمیاد بدبخت میشم.. والاااااا..

10. دلم هوای بستنی کرده...

11. در راستای زندگی سالم هر شب شیر و هر روز صبح باشگاه می رم... خوش به حالم واقعا.. (وز صحبت نادان بدترت نیز بگویم؟ پیری که جوانی کند و شرم ندارد)


نظرات 3 + ارسال نظر
مرد پاییزی چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 01:00 http://unheardarias.blogsky.com/

شماره 9 خیلی باحال بود ...
دمت گرم که نمیخوای با مردهای متأهل دوست بشی ...

مرسی///

بهارخانم چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 12:21

من همواره حرص پول می زنم والاع وقتی نیست و خرج زیاده چرا نزم ؟ تو به من بگو
لامصب دیگه خرجای ده تومنی، پنج تومنی که نداریم تکون می خوری 50 تومن باید بدی
می ری سوپر 50 تومن می دی
فردا باید برم لیزر اونم 100 تومن می خواد .حرص پول نزنیم حرص چی بزنیم پس؟

سیندی چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 08:29

این آدم نمیشه پریسا،اون همه یادش دادیم بازم نخ نداده به طرف.فقط ازجلوچشمام دور شو الان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.